Saturday 4 June 2016

S & S Jagpanzer Kanone & Beobachtungspanzer - Terminat 30/11

 Din 1984 - 1992 am fost un om de serviciu activ în armata belgiană. Am fost staționate în Germania. La început într-un regiment de tancuri Reconnaissance și mai târziu într-un rezervor de regiment. In Regimentul Tank Reconnaissance am fost echipate cu toate variantele CVR-T (Reconnaissance de vehicule de luptă pe șenile). După aceea, în rezervorul Regimentul am fost în principal, echipate cu rezervor Leopard A1. Pe lângă faptul că am avut, de asemenea, un pluton Reconnaissance care a fost, de asemenea, echipat cu CVR-T. În 1992, guvernul belgian a decis să tragă încet trupele înapoi din Germania în Belgia. Mulți dintre noi au fost convinși că tăieturile majore vor fi planificate, așa că am plecat din armată pentru o carieră civilă. Pentru cei care se întreabă ce înseamnă semnul meu apel: Com standuri pentru comanda si Recce standuri pentru recunoaștere. ComRecce a făcut parte din Corpul 1 belgian și a fost structura de comandă centrală pentru toate belgiene Regimentelor Tank și recunoaștere.

                           https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_Vehicle_Reconnaissance_(Tracked)                       


No comments:

Post a Comment